Porsche otomobillerini ‘günlük’ olarak tanıtıyor

Porsche en önemli pazarlarından ABD’de, iki koltuklu spor otomobillerini günlük otomobiller şeklinde lanse ederek satışlarını arttırmaya çalışıyor.

Haberler 04.07.2011 - 16:58

Yeni kampanya 911, Boxster ve Cayman’ı “Porsche. Büyü için tasarlandı. Her gün.” sloganıyla pazarlıyor.

TV reklamlarında Porsche sahipleri otomobilleriyle ev eşyası satan mağazalara gidiyor, çocuklarını okuldan alıyor ve karda seyahat ediyor.

Porsche Cars North America’nın Operasyon Direktörü Michael Bartsch, “Porsche’yi garajınıza park ettiğiniz ve sadece Pazar günleri kullandığınız bir otomobil olarak düşünen birçok kişi var. Bu reklamlarla potansiyel alıcılara bunların kimi otomobiller gibi, kıymetli şömine rafı süsleri değil, her gün kullanılabilen araçlar olduklarını göstermek istedik” dedi.

Pazarlama iletişimi müdürü Scott Baker, araştırmalar potansiyel alıcıların bu spor otomobilleri her gün kullanılmayacak kadar yüksek performanslı ve egzotik saydığını gösterdiği için bu kampanyanın başlatıldığını söyledi.

Bartsch, “Bu araştırma sonuçları bizi kullandığımız görüntüleri yeniden düşünmeye itti. Uzun, dönemeçli yollarda kullanılacak araç olmasına değil, günlük gerçek sürüşe uygun araç olmasına odaklanıyoruz. Reklamlar Porsche’nin basit ve sıradan sürüşü özel hale getirebileceğini söylüyor” dedi.

Ana Sayfaya Git
  • ©Copyright 2024 | Tüm Hakları Saklıdır

NTV’de canlı olarak yayınlanan tüm programlar ile ilgili bilgiler, program bölümleri ve programlarla ilgili haberler NTV Ekranı’nda. Günlük NTV yayın akışı ve program saatlerini de NTV Ekranı kategorisinden saat bazında görebilirsiniz. %100 Futbol ile son dakika spor haberlerini, Gündem Masası ile gündem haberleri ile ilgili değerlendirmeleri NTV Ekranı’nda.

Mobil Uygulamalarımız