Facebook, platformla ilgili sorunu açıkladı
Facebook, reklam verenler tarafından kullanılan araçlarla ilgili sorunları açıklıyor. Sosyal medya devi, üç alanda problemler tespit ettiğini açıkladı.
Haberler 12.12.2016 - 09:25 Son Güncelleme : 12.12.2016 - 09:57
-
Facebook, reklam verenlerin ve medya şirketlerinin sosyal medya platformundaki izleyicilerini ölçmek için kullandığı araçlarla ilgili bir dizi sorunu açıkladı.
-
-
Bir blog yazısında Facebook, üç alanda sorunları tespit ettiğini açıkladı: Tahmin edilen ve potansiyel kitle erişiminin hesaplanması, şirketin canlı videolarla ilgili tepkilerini nasıl raporladığı ve beğenilen ve paylaşılan buton metriklerinin mobil arama sorgusu metrikleriyle karşılaştırılmasının nasıl yapıldığı.
-
Sorunları çözmek için Facebook, tahmini kitle erişimini gösteren bir araçta görünen rakamları nasıl hesapladığını ve potansiyel kitle boyutlarını tahmin etmek için kullanılan yöntemin nasıl geliştirildiğini güncellendiğini duyurdu.
-
-
Facebook, ayrıca, kullanıcıların canlı videolara tepkilerini nasıl verdiğini de değiştirdiğini belirtti.
-
Facebook, Like (beğen) ve Share (paylaş) butonları arasındaki sayıların tutarsızlığı gidermeye çalıştıklarını ve platformun akıllı telefon uygulaması üzerindeki Facebook arama çubuğuna bir URL eklemek için gerekenlerin yapıldığını belirtti.
-
-
Facebook’un izleyici ölçme yöntemleriyle ilgili sorunları birkaç ay içinde üçüncü kez açıkladı.
-
Eylül ayında şirket, sosyal medya platformundaki videoların ortalama görüntüleme süresini hesaplama ve düzeltme konusunda bir hata bulduğunu söylemişti.
-
-
Ardından, Kasım ayı ortasında, Facebook, araçlarına değişiklikler yaptığını belirtmişti.