Spotify'a dev ortak

Kullanıcılarının yüzde 75'inden ücret almayan Spotify, Starbucks ile yaptığı anlaşma ile Spotify Premium'un üye sayısını artırmayı hedefliyor.

Haberler ntv.com.tr 19.05.2015 - 11:24 Son Güncelleme : 20.05.2015 - 12:41

Sektörde adeta tekel olan Spotify, dünyanın en büyük kahve zinciri Starbucks ile işbirliğine gidiyor.

Yapılan açıklamaya göre, Starbucks'ta mağaza içi müzik yayını Spotify üzerinden yapılacak ve Spotify'ın ücretli modeline (Spotify Premium) üye olan kullanıcılar Starbucks'ın promosyonlarından yararlanacak. Önümüzdeki aylarda ABD'deki 7 bin Starbucks mağazasında başlatılacak uygulama kapsamında müşteriler mağaza içi çalma listelerini dinleyebilecek.

Bir süredir ücret ödeyen üye sayısını artırmak için yoğun mesai harcadığı bilinen firma, kullanıcılarının sadece yüzde 25'inden ücret aldığı için bir türlü kar edemiyor. 

Geçtiğimiz günlerde ücretsiz kullanımı yasaklamak için çalışmalar başlattığı iddia edilen firma bu tarz ortaklıklarla kullanıcıları Spotify Premium'a teşvik etmeyi hedefliyor.

Şu an için sadece ABD'yi kapsayan programın uzun vadede genişleyebileceği belirtiliyor.

Ana Sayfaya Git
  • ©Copyright 2024 | Tüm Hakları Saklıdır

NTV’de canlı olarak yayınlanan tüm programlar ile ilgili bilgiler, program bölümleri ve programlarla ilgili haberler NTV Ekranı’nda. Günlük NTV yayın akışı ve program saatlerini de NTV Ekranı kategorisinden saat bazında görebilirsiniz. %100 Futbol ile son dakika spor haberlerini, Gündem Masası ile gündem haberleri ile ilgili değerlendirmeleri NTV Ekranı’nda.

Mobil Uygulamalarımız